Kolarstwo - Turystyka - Rekreacja
© 1974 -2016 Klub Turystyki Kolarskiej "KTUKOL” - Głuchołazy
.
Drodzy uczestnicy :
Z uwagi na bardzo dużą ilość zgłoszonych uczestników, w celu usprawnienia organizacyjnego, podajemy kilka
istotnych komunikatów :
Przy fontannie AMOREK ( Kawiarnia Amorek- Głuchołazy Zdrój ), dnia 1 października od godziny 8.30, otwarte zostaną
niezależnie pracujące biura rajdowe :
1.sekretariat trasy rowerowej
2.sekretariat trasy pieszej
3.sekretariat osób zgłoszonych w dniu imprezy ( zgłoszenia będą przyjmowane tylko w przypadku wolnych miejsc )
*W sekretariatach rajdowych, uczestnicy otrzymają książeczki rajdowe, w których należy otrzymać potwierdzenie na
punktach kontrolnych ( 1 punkt kontrolny trasa piesza, 2 punkty kontrolne trasa rowerowa czytaj regulamin - mapki trasy
rowerowej).
*O godzinie 9.00 uczestnicy trasy pieszej wychodzą na trasę, w grupach lub indywidualnie,
*O godzinie 9.00 wyjazd uczestników na trasę rowerową, w grupach, mając na uwadze bezwzględne respektowanie
przepisów o ruchu drogowym
*Zjazd uczestników do Ośrodka Turystycznego Banderoza, w godzinach 11.00 - 12.00
( Piknik Turystyczny ( 11.00 - 14.00)
*Organizator nie oznacza trasy rowerowej, a obowiązkiem uczestnika jest wcześniejsze zlokalizowanie punktów
kontrolnych, ( Zlate Hory - Złote Młyny, Hotel Aspen w Podlesia)
*Grupy zorganizowane liczące minimum 20 osób w składzie której będzie minimum 15 uczniów lub dzieci młodszych,
będą uczestniczyły w losowaniu trzech cennych nagród ufundowanych przez sponsorów :Skład klasy, grupy przedszkolnej
, innej grupy zrzeszonej, stanowią wszystkie zgłoszone pod nazwą danej grupy/szkoły/klasy, osoby.
*W dniu startu, opiekunom grup ( klasy, przedszkola), zostaną wręczone pakiety startowe, gdzie zweryfikujemy ilość
zgłoszonych wcześniej osób, ze stanem w dniu rajdu.
*Od dnia 25.09.2016 r. nie istnieje możliwość dopisywania osób do danej grupy !!!
*Przed ogłoszeniem wyniku konkursu na najliczniejszą grupę , ( grupa stanowi ilość osób zgłoszonych na podstawie
przesłanego zgłoszenia przez opiekuna, po aktualizacji w dniu startu ),organizator zastrzega sobie prawo, uwzględnienia
tylko osób, obecnych na oficjalnej ceremonii wręczenia nagród,
*Jeżeli ilość uczestników dwóch lub więcej grup, będzie taka sama, w pierwszej kolejności o wyniku, będzie decydować
liczba uczniów z klasy/szkoły, którą reprezentują w podanym zgłoszeniu. Jeżeli zajdzie taka potrzeba, dalsze
rozstrzygnięcie konkursu, zostanie przeprowadzone na podstawie losowania.
Piknik Turystyczny:
W Ośrodku Turystycznym BANDEROZA, odbędzie się wielki piknik, turystyczny.
Liczymy na wspaniałą zabawę i dobre nastroje wszystkich, którzy tego dnia zechcą miło
i aktywnie spędzić wolny czas. Cieszy nas bardzo ,że tak wiele organizacji , stowarzyszeń i instytucji publicznych ,wspiera
naszą wspólną inicjatywę. Wielokrotnie to sami uczniowie głuchołaskich szkół, sponsorzy lub przedstawiciele
stowarzyszeń, proponują i układają scenariusz pewnych etapów całego zadania, co pokazuje że imprezę można
kształtować wspólnie, a każdy zaangażowany w jej przeprowadzenie, powinien czuć się współorganizatorem.
W realizacji zadania, wspierają nas bardzo mocno uczniowie głuchołaskich szkół średnich ( Zespół Szkół w Głuchołazach
oraz Liceum Ogólnokształcące - Głuchołazy. ).Wierzymy głęboko, że udział uczniów w organizacji Rajdu Babie Lato w
Górach Opawskich, będzie dla nich miłą i wartościową pracą wolontariacką, na rzecz promocji Gminy Głuchołazy i
Powiatu Nyskiego na rzecz lokalnego środowiska.
Upraszamy wszystkich uczestników, o przychylność i życzliwość w stosunku do organizatorów, szczególnie
uczniów.
Masz pytania - zadzwoń - jesteśmy do Waszej dyspozycji :
sekretariat : 500029693
po godzinie 15.00
komandor rajdu : 500082086
po godzinie 15.00
Dziękujemy i pozdrawiamy
Program Rajdu :
8.30 – 9.00 otwarcie biura rajdu – wydawanie materiałów rajdowych Głuchołazy Zdrój Fontanna “AMOREK”
9.00 - 9.15 wyjazd lub wyjście uczestników na trasy rajdowe
11.00 – 13.00 piknik turystyczny Ośrodek Banderoza w Głuchołazach
*gry, zabawy, konkursy, występy muzyczne
* wręczenie odznak kolarskich
*podsumowanie edycji zawodów dla najmłodszych Złota Korba
13.00 – 14.00 podsumowanie rajdu
*wręczenie nagród ufundowanych przez sponsorów dla najliczniejszych grup zorganizowanych, biorących udział w
rajdzie,
*wręczenie pucharów dla najliczniejszych grup zorganizowanych, biorących udział w rajdzie
*wręczenie nagrody dla najmłodszego uczestnika rajdu, który samodzielnie pokonał trasę rowerową lub pieszą
*ogłoszenie wyników konkursu wiedzy o Hotelu Aspen – wręczenie Voucherów na pobyt w hotelu
*rozstrzygnięcie loterii Firmy AUTO CENTRUM NYSA LELLEK Group Sp. z o.o. Sp.k. Oddział w Nysie, która ufundowała
samochód na weekend + pełen zbiornik paliwa. Nagroda zostanie wylosowana, z pośród rodzin biorących udział w
rajdzie.
* Wręczenie Voucheru Firmy Gissnet, która ufundowała bezpłatny roczny abonament internetowy na terenie Głuchołaz,
dla rodziny najmłodszego uczestnika, który samodzielnie pokona trasę rajdu, pieszą lub rowerową.
*wręczenie pucharu dla najstarszego uczestnika rajdu
* Wręczenie nagrody ufundowanej przez Firmę ŚWIAT OKIEN I DRZWI - GŁUCHOŁAZY
* Wręczenie bonów do restauracji Miód Malina - Głuchołazy
* Wręczenie bonu Mediaexpert